Buitenland
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ncik was alleen thuis en lag te slapen toen er woensdag brand uitbrak in de woning in Indianapolis. "Ik had mijn hoorapparaten uitgezet, en had dus helemaal niet wakker geworden van het lawaai", vertelt de 13-jarige jongen.

Pitbull Ace was echter niet van plan om de jongen in de brand te laten. Hij trok naar Nicks kamer en likte zijn gezicht tot ie wakker werd. "Ik was eerst heel geïrriteerd. Ik dacht dat hij uitgelaten wilde worden, of zijn eten wou", aldus Nick. Toen hij besefte dat het huis in brand stond, kon hij echter veilig naar buiten wandelen, met Ace aan zijn zijde.

Volgens de brandweer heeft de hond waarschijnlijk het leven van het jongetje gered. Ook de kat van het gezin kwam er met wat rookinhalatie vanaf. Van het huis blijft echter weinig meer over.

Bron: Nina.be

logo-signcall

logo batterijtotaal.nl